Happy xmas

God jul fina ni!

Eftersom dom flesta av er antagligen hört godingarna "mer jul", "tänd ett ljus" och liknande. Så tänkte jag bjuda på några fina moderna jullåtar, ni finner dessa längst ner i inlägget.
Jag hoppas er jul blir riktigt underbar, att ni får fina julklappar och smaskar i er mycket gott. Jag ska försöka göra allt detta lite extra för min morfars skull, då han ligger på sjukhus. God jul var det där... Men det ordnar sig!
Under denna höst har jag, genom att möta människor som har det svårt, lärt mig att glädjas åt det lilla, alltid försöka se det positiva i allt och tänka på hur bra jag har det jämfört med vissa andra.

Ta hand om er!

Home for christmas
My grown up christmas list

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0