White blank page

Ni vet sån där glädje som känns i hela kroppen? Som sprider sig från topp till tå, så det spritter i hela kroppen? Jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen idag, så fruktansvärt glad och nöjd som jag kände mig. Att få bekräftelse för att man faktiskt är bra och att man lyckats med något man kämpat så hårt för, det är en underbar känsla. Synd att lyckan stannar kvar alldeles för kort stund bara... Men nu är det nya tag och ny energi, kan jag lova.

Imorgon är det bara att ta tag i nästa sak. Jag måste bestämma mig om dig. Fast vem lurar jag, jag kommer aldrig bestämma mig.
Jag vet att jag kommer fortsätta att vela fram och tillbaka...
Varför är det så svårt att lita på sig själv, och andra för den delen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0