Summerbreeze

Det är så mycket jag vill göra, jag vill vara galen och springa vid havet om natten. Jag vill skrika rakt ut i luften och väcka fiskmåsarna en varm sommarnatt. Jag vill lära känna nytt folk och skratta dagarna i ända. Jag vill rulla i gräset och plocka blommor från någons tomt, bara för att jag kan. Jag vill ha cykelrace mitt i vägen och jag vill komma hem till en säng. En säng som inte är tom. Jag vill ha barbenta ben och värme. Jag vill ha sommar.


- Jag blir aldrig nöjd. Jag vill inte ha något som är bra, jag vill ha något som är fantastiskt. Något som får mig att le och hoppa. Jag vill ha något som får det att bubbla i magen, och jag önskar att det kunde vara du.
Men bra är så mycket enklare. Fast jag borde antagligen lämna det helt. Inte nöja mig med något bra och äntligen inse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0