Dance with somebody


(pic: weheartit.com)

När jag går ut är det enda jag ser killar som går från tjej till tjej. Och tjejer som går från kille till kille såklart.

En kille lägger armen runt mig och jag flyttar mig ett steg. Funderar ett slag. Efter en sekund har han armen om nästa och efter ytterligare några sekunder har han armen runt ytterligare en annan tjej. Jag känner att jag inte behöver det där. Det känns så patetiskt och fejkat. Vad ger det mig? Skulle det vara någon slags bekräftelse för mig att jag faktiskt blev en av alla hans hundra tjejer? Nej, då dansar jag hellre med mina vänner och slipper känna mig utnyttjad. Jag vill inte vara en i mängden, är det något fel med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0