Ord som borde sägas

Det gör så jävla ont i hjärtat. Han vill inte prata med mig, har stängt av mobilen och vägrar ha kontakt. Och det är till största del mitt fel, mitt mitt mitt.

Jag kan inte sova, tänker bara på honom. Ringer desperat till damen som svarar att han inte kan ta mitt samtal just nu, men jag får gärna lämna ett meddelande efter pipet. Jag söker honom desperat på facebook. Ja, jag är så jävla desperat. Okej om vi inte kan vara med varandra, det var väl kanske det jag trodde redan från början. Men jag klarar inte av att vara ovän med honom såhär. Vill vara nära nära nära. Klarar inte av att vi avslutade detta på fyllan, när ord som aldrig borde sagt sades och ord som borde sägas aldrig sades.

Det gör ont i hela kroppen och jag går som en zombie. Tänker mörka tankar och orkar verkligen inte mer. Ser djupa stup som möjligheter. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0