Jag kommer


(pic: weheartit.com)

Jag måste lägga ner det här destruktiva livet.
Måste ta tag i mig själv.
Rycka liv i den människa jag inte längre känner igen, mig själv.
Jag har ändrat alla mina vanor, lagt på mig hundratals ovanor.
Varje dag gräver jag ner mig djupare och djupare i denna grav.
Om jag inte vaknar till liv och tar tag i det här är jag rädd för konsekvenserna som kan komma.
Rädd för att förlora mig själv mer än jag redan gjort.
Vad är det med mig?
Måste sluta med denna ynklighet, sluta tycka synd om mig själv och lägga alla bekymmer i sidan.
Kan inte låta dom ta över mitt liv och förstöra mig.
Nu jävlar ska det bli ändring.
Jag ska skriva en lista med mål och liknande, tror jag.

Låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0