Red eye

Regnet smattrar mot mitt fönster, och jag tänker att allt kunde ha varit så annorlunda.
Tänker att det är omöjligt att förutse något. Omöjligt att veta hur något blir.
I slutändan blir det aldrig som man vill. När man väl vet vad man vill, går allt åt ett annat håll och man står kvar tommare än innan.
Jag kan höra hjärtslagen eka i mitt hjärta, medans allt utrymme i huvudet uppfylls av tankar.
Jag kan känna håret resa sig på armarna, när ensamheten sveper sig över mig som en skrämmande, svart skugga.


Låt.

Kommentarer
Postat av: tea

du har så himla rätt, det är därför jag nästan aldrig vågar vilja något längre, vågar inte hoppas. för det känns alltid som att i samma sekund som man erkänner att man vill något, på riktigt, så rycks det ur ens händer.. fast människor brukar alltid säga till mig att det inte alls är sådär, att jag överdriver, och jag brukar svara att jag kommer tro dom den dagen jag blir motbevisad. (det har inte hänt ännu) kram på dig



2011-02-08 @ 15:21:46
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0