She will be loved



(Tryck på bilden för att lyssna på en låt)

Tanken på alla hjärtans-dag gör mig deppig. Vet inte varför egentligen, det är en dag som alla andra.

Kanske är det saknaden.
Saknaden av att inte ha någon när man ser hur fint andra har det tillsammans.
Ja, känslan av ensamhet gör mig deppig.

Jag önskar att du var med mig då.
Önskar att jag kunde få vakna med någon bredvid mig, vakna med dig bredvid mig.
Bli väckt av pussar och sen äta frukost på sängen tillsammans.
Gå igenom dagen vetandes om att man har någon som ställer upp för en oavsett vad.
Känna den mysiga känslan av fjärilar som dansar i magen.
Få fina sms och känna sig uppskattad, för vi människor är faktiskt beroende av uppskattning.
Men jag vill ju ha det just av dig.


(pics: weheartit.com)

Mest av allt vill jag känna din doft och höra ditt skratt, ditt klingande skratt tillsammans med mitt.
Önskedrömmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0