Dreaming out loud

Jag vill kyssa dina läppar, men jag tänker att det är bäst att endast drömma. För i drömmens värld blir allt som man själv vill. I drömmens värld är allt möjligt och inget är särskilt komplicerat, såvida man inte vill att det ska vara det.

I drömmens värld vet jag precis vad jag vill, för det kan aldrig sluta olyckligt. I drömmens värld vet jag precis vad du tänker.

I drömmens värld har jag hur många försök som helst att rätta till fel och liknande. Är det något som inte funkar kan jag bara knäppa med fingrarna och ändra det, så att allt återigen blir perfekt.
Men perfekt finns endast i drömmens värld,
och hur uppskattar man något om det alltid är perfekt?


...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0