Bleeding

Jag har ägnat dagen åt att fundera på hur mycket det är som måste passa ihop.
Hur mycket tiden och allt spelar in i hur det blir, hur allt blir. Om två blir en.

Jag tänkte även på hur mycket slumpen slår in. Fast ändå är det så mycket annat som måste klaffa för att slumpen ska fungera.

Men det är ju så mycket som måste stämma in. Önskar att allt kunde ha funkat den här gången.

Kanske sen, förhoppningsvis funkar det. Fast jag vill inte hoppas för mycket.

Kanske är det så att man bara vill ha det man inte kan få? Fast jag ville väl alltid ha dig, på sätt och vis.

Nej, nu babblar jag alldeles för mycket. Ville bara få det här ur mig.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Oftast vill man ju ha det man inte kan få. Plötsligt erkänner han jag avgudade i två år att han fortfarande gillar mig, på sätt och vis. Men jag har ju pojkvän? Och det har jag haft sen 6 månader tillbaka. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, haha. Jobbiga värld!



sv; och ja! Jag tänkte det. Man har ju så sjukt många tankar i sitt huvud som man behöver släppa ut

2011-02-01 @ 07:11:18
URL: http://mymekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0