Lost wings



(pic: weheartit.com)

Det gick att ta på den spända stämningen i skolan, men ändå så rullade livet på som vanligt.

För någon rycktes livet ur händerna, för någon försvann en nära.
Ändå rullar livet på. Ändå är det som att inget hänt, fast allting egentligen hänt.

Jag försöker vara allt jag behöver vara och samtidigt minnas hur oerhört mycket jag måste ta vara på tiden. För vem vet när livet rycks ur händerna på mig eller någon som står mig nära... Det tar på krafterna, men jag tar det steg för steg.

Vet inte vad jag vill, fast jag ändå vet.
Vet inte vad jag gör, fast jag ändå gör.
Vet inte mycket, men behöver inte veta allt.


Sjukt luddigt inlägg, men jag tror jag behöver det nu.
Ni får några låtar som kompensation.

1.
2.
3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0