Only girl


(pic:weheartit.com)

Tänk att det ska vara så svårt att förstå sig på sig själv ibland.

Jag tror att din uppmärksamhet gör mig svag.
Men jag vet inte vad jag ska tro om dig, du är fel. Så fel. Du är allt jag inte vill, men samtidigt så mycket som jag vill. Så mycket som han inte är. Så mycket som jag vill att han ska vara.

"Vi får ses någon dag", som att han ens skulle våga yttra något sådant i nyktert tillstånd.
Som att det någonsin kommer hända. Jag är färdig med att ta initiativ nu. Färdig med att våga, när han inte ens verkar försöka anstränga sig. Jag som trodde så mycket på det här, på oss.

Kommentarer
Postat av: frida vega s

helt fint

2011-07-01 @ 02:25:26
URL: http://vardagsbrus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0