Love in this club

Blir så oerhört trött på mig själv.

Ger dig chans på chans. Blir lika besviken varje gång. Intalar mig själv att jag inte bryr mig, när det egentligen skär som tusen knivar.

Förstår mig verkligen inte på dig. Ena stunden är du sjukt på, vill prompt träffas. Sen helt plötsligt skiter du bara i mig, svarar inte på sms och glömmer allt du en gång sagt.

Jag vill inte erkänna det, men det gör ont.

Jag försöker och försöker, men vad kan jag mer göra? Har lovat mig själv att lägga dig bakom mig så många gånger, men jag kan inte hålla det. Fast nu, nu måste jag skona mig själv. Rädda mig själv från smärtan. Det här blir ändå inget, hur mycket jag än önskar det.

Fan.

Klick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0